and here the rain falls.

det va ganska lustigt med afroundervisning! inte för att jag tyckte det verkara vara sååå stor skillnad.. men det va okej. jag, lisa och jessi orkade aldrig ta rast, så vi satt alltid kvar och pratade om våra problem, tills vi insåg att vi hade en kamera preciiis bakom oss ! opsii.

sen lämnade jag mina vänner i skolan, åkte hem för att äta lite snabba nudlar och kycklingben. sen åkte jag och mamma till ett ställe där jag skulle gjuta fotinlägg till mina skor ! det va lite sunky, och läskigt att springa på ett sånt där band ! men snart får jag dom, och då ska vi kolla på nya innebandyskor !!

efter det åkte vi och stor handla! det är mysigt på något sätt ! och ikväll händer ingenting, förutom typ massa program och städning av rummet !

puss på er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Haha, jaa (; Du kan på torsdag hoppas jag? :)



Sucki då, men det ordnar sig nog på ett eller annat vis! :) <33

2008-09-30 @ 15:53:46
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0