15 september

kom hem för en halvtimme sen kanske. helt okej skol dag. helst hade jag varit hemma. men det är sånna tider..  gårdagen blev en smäll rätt i facet. och jag brast. nu är det kaos igen. nu vill jag bara försvinna genom marken. men så går det inte till. utan kämpa va ordet.  nu ska jag nog ta och städa mitt rum. det behövs. sen rensa lite i garderoben.kom på värsta idéen idag till mitt lilla rum och till allt för mycket kläder! senare blir det råsta park och kolla på serie staren. vi möter sköndal (?) tror jag. det tar vi flickor. jag ska hejja på. föresten är min sjukgymnast jätte bra. och det känns nog lite bättre i dom! jag hoppas att det är klart om minst en månad. lycka.

nu ska jag börja städa lite. kanske borde städa i mitt liv också. vill någon hjälpa till ?


Kommentarer
Postat av: Sara

Det är bara att säga till så kommer Sara Städ AB flygande i luften med dammsugare och golvmopp. <3

2008-09-15 @ 22:54:37
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0