vill du vara den första och ända att döda mig ?

gårdagen blev inte som vi tänkt oss. helt klart. vi skulle först bakat bullar, men det vart lite sent för det, sen skulle vi på fest, men vi hittade seriöst ingen ! och när vi väl hittade en, så lågden typ en och en halvtimme därifrån :/ (som dessutom hade varit lyckad). vi pallade inte, så vi satte oss på ett café ,som va skit mysigt ! och flickorna berättade om sina livshistorier :p,hahaha...
paj ringde,och hon va .. väldigt glad, väldigt så väldigt! sen ringde en besviken soulmate :o,vi pratade, och det va jobbigt att vara så långt ifrån varandra. jag saknar dig så mycket ronja!!!typ evigheter tills vi kan ses jjuuu :o buhu.

men idag har varit en dålig dag. vaknade påfelsida tror jag. men jag hamnade i rätt hall tillslut, och sen va det typ najs att umgås med laget,även om det mesta va med amanda, eftersom jag va sargvakt och caféansvarig med henne (a)mys
sen åkte jag hem, jag blev besviken , sen somnade jag med stööörsta huvudvärken som jag haft i 3 dar nu ! blää. sen kollade jag på alla bra programen som gick nu ikväll.

nästa vecka blir lite mer saker att göra. jag ska planera den välhar jag tänkt!
nu blir det sängen, pusssss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Soulmate

ja! alldeles för länge sen! ='(((

2008-10-11 @ 11:50:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0