updatering efter världsbäst helg!

det va länge sen jag bloggade nu. jag tror inte ni är så ledsna för det.
men min helg har iallafall vart underbar som den alltid är med nittioettorna.vi va på millas land jag,milla, vico, erika och sara. chrisse kunde inte :( vi chillade runt,myste, åt, pratade, pratade, gick på prommenad, och bara va. rätt så underbart faktiskt ! man mår så bra då. trots min jävla huvudvärk som jag kanske fått reda på varför den finns för. och det är ju en rätt så självklar andledning. jag har så mycket i mina tankar just nu. saker som inte vill som jag vill, och så försöker jag anstränga mig mer för att lyckas,men det går ju inte.
men tillbaka till dit vi va. helgen!  vi åkte på fredag kvällen och kom hem igår kväll !så heeela helgen spenderades i det där mysiga huset!!
nästa gång blir det mitt land tydligen (;

idag va ingen bra dag. måndag, trött, huvudvärk, FÖNING!!, blandade betyg, ingen bra hårdag, och kände mig allmänt nere. all energi gick kanske till helgen ? men som vanligt finns mina sötnosiga vänner och ger mig ett leende på läpparna. tack för det tjejer!


ikväll är det träning. eller träning och träning. mina ben är ju som dom är som sagt. och det tar seriöst kål på mig. jag orkar inte.men jag får träffa alla blåa zundare och paaaaaaaj<3evigheter sen :o och hon åker ju snart, gaaaah hur ska man klara sig utan henne i 2 veckor ? i guess i don't...

men nu ska jag ladda upp bilder i nittioett bloggen!puuuusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0