tisdag

idag har inget velat gått som jag vill. men jag överlevde iallafall. först hade vi handledartid,som va typ onödig! jag trodde damian skulle bli najsigare, men faktiskt, han är värre en therese:s.. vi fattade ingenting.
sen hade va styling på schemat! gooos. jag ochtonie gjorde varandra fina.ingen blev nöjd, haha :p men det va roligt att testa lite ! det blev bra resultat, bara det att vi passade inte i det ^^ efter lunch va det soft när jag började rulla permanent,men ofta jag skulle hinna på en timme typ :s. nej. och sen va det matte, vi va fem pers.. hahah

chrisse har ju som sagt bytt tillbaks också ! jag blev lite smått överraskad. vi hade genomgång, och tyckte jag kände igen bruden påandra sidan. va tvungen att skicka sms och cheka :o ; SER JAG DIG PÅ ANDRA SIDAN? ; tänk för att du gör det (;

sen klippte jag och färgade fjäril. typ myysigooos ! det blevbra och jag fick fina presenter :o tycker om dig älskling!

skaiväg nu och träffa nittioettorna! typ bästaste.

pusssss

Kommentarer
Postat av: din fjäril

hihi, pussi :):) Det var superbra!

2008-10-09 @ 09:12:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0