this is who you are

det har vart segt hitills idag! men det finns inte så mycket att göra. cyklat fram och tillbaka till vällingby, gosat med hundarna, och tittat på tv. helt okej !

ikväll ska jag träffa lito, milla, sara och elin (: mys faktor 1000!! vi ska först bestämma mat och sånt tills landet nästa helg!  och det kommer bli såååå braa! efter det blir det kansek utgång.. vi får se hur det blir med den saken,men jag är taggad på det !!!! ikväll ska jag vara glad,och skita i all skit . som tur är jag med mina underbara .. sådet kan ju inte gåfel direkt!!



jag vet, jag ser fjortis ut.


dags att ta reda på vad som händer ikväll.puss

Kommentarer
Postat av: C

sötis :) hihi det var kul igår, även fast vi bara åkte fram och tillbaka... älskar dig !

2008-10-05 @ 09:16:26
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: likis

likis (a) ni skulle kommit till jessish där jag var :) det var trevligt.... <3

2008-10-05 @ 12:26:51
Postat av: alex

hundarna? ska ni till ditt land?

2008-10-05 @ 19:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0