snart snart snart!!!!

idag va en rätt slapp dag, faktiskt. och det bästa av allt ; JAG HAR LOV! 
idag började vi klockan ett. det va skönt. första passat hade jag dock jobb, MVG (!) . bra jobbat. och efter det så hade jag en kund. MVG  där med och en 20a i fickan. sen skyndade jag till tunnelbanan. för idag fyller min jättebraiga mormor år ! wiho. grattis till henne. fick träffa delar av släkten också, sjuskt länge sen ! så de va trevligt.

OCH SNAAART ÅKER VI!!!!! om bara två dagar. kan inte förstår. sjukt!



nu ska jag städa här och börja ta fram lite saker. pusss på er!


Kommentarer
Postat av: Sara

Duktig du är gummis <33

2008-10-24 @ 16:42:02
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0