praktik i mitt hjärta

idag har jag haft praktik som sagt. jag älskar att åka dit. det är så bra människor där! idag hade jag värsta samtalet med min handledare.och det är skönt att ha sånna samtalen om livet med ungefär vem som helst ibland(fast det är hon ju trots allt inte, hon har varit min frisör hela livet) .ch jag blir alltid så välkommen närjag kommer  dit! såjag gillar salong knåll och tått(a), hoppas på en framtid där, det skulle vara super ju !

där har jag varit iallafall hela dagen, lagom med kunder, lagom med arbete. sen sulle jag till träningen , men fy fan vad ont jag hade i benen, haltade nästan, så sjuuukt. jag vill operera bort dom och få nya. (dessutom kan jag få nya vader, eftersom jag har "innebandy-vader" så stövlar är omöjliga att hitta !) men så funkar det ju inte !
men jag åkte hem istället, och nu har dom lugnat ner sig lite, så ikväll blir det ännu en tv kväll,fast jag helst av allt vill ut och springa! jaja..

imorn ska vi träffas och disskutera resan!mys. jag rösta på den vi redan bokat!
LÄNGTAR !

puss, nu ska jag göra fruktsallad

Kommentarer
Postat av: P A J

jäkla ben du har pai! sen får vi ut och springa tillsammans? jag har äntligen bokat tid hos sjukisen.. :p<3

2008-10-01 @ 20:50:52
URL: http://hellopussel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0