och nu orkar jag inte mer, jag skiter i det!

jag sov,och sov och sov ! superskönt.
sen va det bara att åka till träningen med paj och pajpappa, det va ju träningsmatch ! vi vann,såklart och överlägset. men vi sög :p haha, nej men vi spelade inte som vanliga zundare.. men det va gos iallafall. och NU har jag fått nog.seriöst ! jag skiter i mina fuckade benhinnor. jag sågar av dom eller nått. vad som helst! för jag vill trääna! och alla komentarer som typ ; ååh när blir du klar då?  , hur känns det ? , du måste ju få börja träna snart?         MEN JAG VET VÄL INTE ! jag kan ju inte bara bestämma att nu, nu är det klart !för det får jag inte för då blir jag väl aldrig klar! och då får jag aldrigspela igen och då typ avlider jag. buhuuuuuu

men, från något negativt till något positivt! det är massa saker som är typ pågång nu.. alltså, nästa vecka åker vi till millas land :D:D:D, sen är de höstlov och DÅ ÅKER VI TILL TAIZÈ !!! , sen ska jag försöka med ronja i lund också, det ska gå, det måste gå !! sen äre ju allt i sommar också. typ längta galet ju flickor! så lite lycka finns det i livet, tack och lov !

imorgon börjar jag 8.30 , inte så najs. efter skolan ska jag först färga och klippa jenifer, och sen träffa nittioettorna och bestämma en massa och bara gosa!

så sängen vore kanske bäst nu ? puss på er söta

Kommentarer
Postat av: Anonym

JAG ÄLSKAR DIG, DET KOMMER BLI BRA!

2008-10-06 @ 23:39:33
Postat av: C

JAAA! och jag längtar som fan, det kommer bli så kul! :D

2008-10-07 @ 18:42:10
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0