och där brast det igen. som alltid.

vi åt middag med familjen på en mysig resturang i fredshäll. efter det va det mening att jag skulle ut med lito. det blev inte så. jag satt hemma, ensam. fyfan.

det värsta jag vet i livet är att vara ensam. det suger såå  hårt. jag vet faktiskt inget värre än ensamhet. jag gjorde allt jag kunde, för jag ville verkligen inte ha ännu en till ensamfredag, för jag mår så jävla piss då. man blir så himla mycket gladare av att veta att alla andra i hela världen har mycket roligare.  jag av någon behöver komma ut. VERKLIGEN! imorn ska jag träffa nittioettorna. vi ska på fest. troligtvis blir det svårt. jag kan bara hoppas.

sååå, nu har jag varit så negativ man bara kan bli!

till något rooligt förer som förstår (vico och sara typ);  ni vet micke och sebastian vi träffade i spånga :p? den ena hörde av sig till mig och ville ses :o, haha vi kanske träffar dom imorn,mysigt va (;?

nu ska jag fortsätta le (läs gråta) på min otroligt mysiga hemmakväll!  noot...

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jag och nån snackade om dom härom dagen! kul ju! ;)



Gumman, :(

Ikväll slipper du vara ensam! :) <3

2008-10-18 @ 09:48:26
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: nicolina

haha, det va fett skumt!

awws, jaa annars tar jag självmord :p

älskar dig sara-rara<3

2008-10-18 @ 10:48:17
Postat av: V

haha va lustigt! typ hänga med dom ikväll xD

<3<3

2008-10-18 @ 11:44:48
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0