måndag igen.

uppdatering.
gårdagen med laget blev bättre än förväntat! vi kollade på damlaget(som va på tv igårr kväll) och hade femkamp, och vilket lag tror ni vann ? mitt såklart :o vi fick varsinna pez (; haha,minnen säger jag bara.
jag kom hem, somna, åt och tittade på tv. mys och skönt.

idag va det segt att komma upp, men jag måste ju ? så tvingade mig upp medans hela huset sov ? vad arg man blir då. men det gick, och tog mig till skolan med fint sällskap (; skoldagen gick fort. vi hade färg teori  heeela dagen, rätt slut blir man då. men lärorikt va det ju. nu kan jag en hel del mer om färg (a)
sen fixade jag och lito masa saker i skolan, hon slog mig och jag attackerade tillbaka.hon gjorde tuentals småsmåsmå flätor i hela mitt hår idag också :o villket helvete att ta ut sen...

de va bara att åka hem, chilla med musik, pratade lite med mamsen, gjorde sallad och sen träning! fy faaaan va härligt att få komma in på planen med dom andra underbara blåa tjejerna igen. saknat det säger jag bara. även om det blir trög start för mig nu. åkte hem och chillade lite, och nu ska jag sova.

imorgon vet jag inte riktigt vad vi har för lektioner, bara att vi börjar 8.30 :o bläää. men efter den dagen ska jag träffa sofia. gaaaletlänge sen. så det ska blir trevligt.

nu är det dags försängen, godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0