ledig fredag!

idag är jag ledig. det är sköönt, men ändå va jag uppe med tuppen. skulle va hos min sjukgymnast kl. 8.30, va tvungen att åka 7.30.bläää..
nu är jag hemma igen, jag har fetaste mensvärken och huvudvärken. och jag som skulle träna som en gris idag !!! så fårsehur det blir med den saken. ska kanske förbi vällingby en sväng också, om jag pallar med det.
senare ikväll kanskekanske det blir fest med lisa, om vi hittar något. det vore najs.

igår va jag med världens bästa vänner! vi hade rätt mys på donken (; har nog inte skrattat så mycket på länge :o, ni förgyller min dag, som alltid !

nu ska jag lägga mig framför tv'n eller nått. måste vila lite innan gymet.
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0