kundpass och sliten nicolina.

idag är det torsdag=kundpass.. skulle slinga min faster folieslingor i heeela håret! stöört jobbigt. självmord där med faktiskt. första synen på resultatet va lixom.. blää, va är de här ? det såg inte fint ut, faktiskt..men sen sa hedvig att det visst va fint, och ari sa att det här va det bästa resultatet eftersom hon hade jätte solblekt hår. lättnad i mitt hjärta! och fick jätte fin beröm och jag va lycklig för stunden !sen va det lunch,och som vanligt va jag och mina flickor flummiga! älskar skolan med er alltså <3 och efter det va det kund pass igen men för min del eftersom jag hade på förmiddagen , blev det dockjobb. mådde inte såbra, vet inte varför.. men flummade runt med jessi och sara på rasten,som blev lite för lång rast, sen va vi tillbaks på benen igen! wiho. klippa är roligast!
efter en sjuukt lång skoldag åkte jag till stan och blev en kofta rikare.. står lite senare påtunnelbanan tåväg hem,och sätter min sen efter att ha stått hela vägen.. ser lito ? och springer fram och blåser på henne (a) haha, det va jätte konstigt :P, faktiskt! men mysigt..

nu har jag ätit, och ska till kista med pappa. egentligen är jag är, och ledsen.. men jag måste!
jag haatar folk som snokar och ljuger. så ni vet!

Kommentarer
Postat av: Sara

Sv: Hihi, vad bra :D

Älskar dig med <33

2008-10-16 @ 22:50:28
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0