födelsedags fredag!

idag är det fredag, en väldigt bra en . jag är lycklig, sjuuukt lycklig!tihiiii

för det första är det ju fredag, bara det får en glad. sen har jag varit ledig hela dagen , mys. min underbara mamma fyller år idag! och hon är så otroligt bra.grattisgrattisgrattis. idag har jag faktiskt varit duktig och gjort massa nytta. och vill ni veta vad det aaabsoluuut bästa äääär ????
JAG  FÅR TRÄNA IGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

va hos min sjukgymnast idag, och det visade sig att jag inte har ont längre, men man ska inte bara köra på för det kanske ändå inte har läkt. man kan ju inte veta. så jag ska träna lungt första veckan, andra vecka ska jag köra på lite mer. sen ska jag ringa honom och kolla läget och så. men det svåraste är att jag absolut inte får springa ute ? det lär ju behövas nu lixom :p... men man får lita på honom !gaaaah jag är verkligen lycklig nu. tihihihi

och snart är det ju taizé :o herregud vad jag längtar!
nu ska jag till vällingby och fixa massa grejer. puss på er<3

Kommentarer
Postat av: V

grattis på åsa :D

2008-10-17 @ 17:29:05
URL: http://victooria.blogg.se/
Postat av: Sara

Åh! Vad härligt!

Ta det försiktigt nu i början då så du inte sabbar! (;



Hälsa grattis till din mami :) <33

2008-10-17 @ 22:31:47
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mamma tackar för fina hälsningar!

2008-10-17 @ 23:44:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0