aldrig mer

nu är jag klar med mammas permanentning. och JAAAA, jag vill ta självmord nu !! jag hatar permanentning! så stööört svårt och tråkigt. och med min mamma som 'kund' vill man bara inte mer. hon är såå håröm så man får damp.men jag måste. ska ju trots allt vara bäst på det är om typ ett och ett havt år :O...

imorn är det apu, och jag hoppas ju att jag slipper rulla något då iallafall :p  efter apu'n är det träning! mamma jobbar och pappa också, så jag får skjuts av världens bästa morfar! han jobbar i närheten och tar ändå vägen runt solna hem. typ perfekt ?  så får träffa honom också :) hihi.

föresten fyller mamma år på fredag :o, presenter måste fixas!
idag ska jag försöka sova tidigt, kan inte sova nu förtiden. pusss

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, du är så duktig nicopico :)

Hur blev permanenten? <33

2008-10-15 @ 22:46:22
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0