tråkigaste människan på jorden

idag har jag varit ledig. jag kunde ha gjort as mycke saker, men jag har verkligen iinte pallat. nu är min blogg tråkig. inte för att jag bryr mïg om vilka som läser den om det ens är någon.
det vart ingen myskväll med chips hos lito med flickorna. ingen kunde tillslut så jag och bk bestämmde oss för att vila upp oss inför imorn.vi ska på bio och se låt den rätte komma in.och då vill vi ju inte hosta sönder filmen.  jag kommer dö! älskling får jag hålla din hand ?
senare på kvällen ska jag ju på idol med sofia!kommer bli sjukt kul ju.

har inget mer att säga. puss

Kommentarer
Postat av: chrisse

du MÅSTE hålla min hand, annars avlider jag!

2008-11-06 @ 22:31:33
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0