tråkigaste dagen ever!

igår va va sara, felix, stefan, vico och thomas här.de va chill, jag va skit trött, och johan åkte ur idol (haha). erkänn att robin va bäst ^^ ?  sen va det någon nördig person som kom på att vi skulle spela tp :S ? jag suger på det, och stackars sara fick vara i mitt lag!jag tittade mest på hål i väggen och scrubs som gick i bakgrunden på tv, (a). sen gick alla små trollen och jag blev ensam kvar :(

idag är det typ årets tråkigaste dag! det händer inget alls. alla är upptagna också, så de suger! jag vill se twilight, för det sägs att det är den bästa filmen.men jag kan inte gå med någon :( så det suger ännu mer.
ikväll då ? inga planer alls. jag och milla tycker att 91 ska träffas. men alla verkar visst upptagna så vi får se hur det blir med den saken. ååååh, jag är stört uttråkad!


kom  och rädda mig.

ha en bättre dag är mig. puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0