Ronja Lodmark,

Saknaden efter dig är så sjukt enorm att det gör ont inom mig. jag längtar tills jullovet när du kommer hem. då ska jag träffa dig alla dagar som det går. för här hemma i stockholm saknas det något. och du,älskling, du har ändrat på mig så många sätt och vis. jag är inte samma Nicolina som jag va i 8an. vi va så nära varandra innan du åkte,så som systrar. men nu är du så långt bort. och det gör jätte ont i mig när du mår dåligt. för jag vet att det bara är mina ord som kan hjälpa dig. bara mina små fjuttiga knäppa ord.  inte kramar och kärlek som jag vill ge dig, som du behöver. du är den ända som förstår mig. hur jag tänker och hur jag menar med saker. jag behöver dig nu ronja, behöver dig mer än allt annat nu !


kom ihåg att jag alltid finns här för dig,hur långt det än är emellan oss <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskling jag saknar dej så obeskrivligt mycket! det saknas en del av mig när du inte är här!!! Finns inget som betyder så mycket som du! Älskar dej soulmate<3333

2008-11-24 @ 18:54:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0