och då bloggar jag endast för vicos skull ;)

hemskaste dagen i skolan ! KUL! varje fredag fram till jul kommer vara såhär hemsk. maaaaah.
tre timmars svenska
tre timmars samhälle/religion

blä.

men mina flickor underhöll  mig iallafall, TACK och lov. jag fattar inte hur skolan tänker med sina periods scheman,inte ens lärarna gillar det. nu  har vi högar (nästan) men läxor. detkänns iallafall så gämfört  med förra perioden dåvi inte hade ett skit. jajaja ska nog inte klaga. fast jag vill (a)

ikväll blir det paaarty hos dennis ! en bit att åka,men jag har mina bästaste partyprinsessor med mig, så dålöser det sig alltid, i know.  och det blir nog en lyckad kväll:) hoppas alla nittioettor ändrar sin inställning och vrider om (; vill att ni ska med flickooor !

så, twinnie,hoppas du blir glad över det här vackra (läs ointressanta) inlägget (a)

pussipuss<3

Kommentarer
Postat av: twiiin

hihi, mycket glad :D älskar dig gos!

2008-11-14 @ 17:25:12
URL: http://victooria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0