obefintlig lycka

det är alltid segt med måndagar. skol dag efter en bra helg är alltid sämst. dessutom våra måndagar!! svenska till 10.40 och då har vi lunch redan :s.. sen är det samhälle/religion och matte . blä blä och åter igen blääääää. som TUR är så har jag jätte bra tjejer med mig. det är alltid lika galna samtal på måndagarna,för jag tror alla vi är rätt galna av oss :p..
 sen fick vi vänta på tunnelbanan i 16 minuter :s.. så vi åkte med jessi mot hagsätra några stationer, sedan fick vi springa över till andra perrongen för att inte missa våran ^^ vi hann faktiskt :)

ikväll är det träning. och faan vad jag har längtat! helt sjukt. det är nog första gången på 3 månader som jag känner mig bra i benen ! och det känslan, den är obeskrivlig. och jag tror faktiskt inte ni förstår..

men nu ska jag äta.
''det blir paj ikväll'' huhuu (:

puss på  er


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh! PAJ! vilken lyckokur? inte sant? älskaälska PAI

2008-11-24 @ 23:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0