lyckad fredag!

och idag har jag ;
-ätit mysig och god lunch i kungshallarna med bk!!
-vart på bio med tösen
-träffat sofia, första gången på 1000 år
-varit på inspelningen av idol!

började med att träffa lito i stan, och då hade jag redan hämtat ut biljetter tillfilmen ; låt den rätte komma in! så vi möttes vid kungshallarna. vi åt båda wook, kyklingwook.det va jätte gott, och sen köpte vi med oss godis. vi kör fortafarnde på taizé stylen (;. bion va okej ! den va mer äcklig än läskig. och den påminde om julkalendern:P haha..

efter det hängde vi lite i stan. och sen lämnade hon mig :( och jag kollade lite till. men sen va jag tvungen att åka till begrshamra. väntade tills dom kom och hämtade mig, och sen åkte vi först hem till dom.
inne i idol huset eller va man ska kalla det, är det typ massa grejer som händer. man kan sjunga, göra idol-quiz, göra plakat, klä ut sig och ta bilder, tävla. och så har dom vip rum, där då VI fick vara inne i,eftersom vi hade vip kort (a)
det va en skit kul kväll. vi syntes tyvärr i bild :P (hemskt) och jag fick värst leendet av robin !!haha

och imorn är det lördag. först kommer kalmäcks hit på middag, och sen  blir det troligtvis fest med 91.wiiie<3
men sängen vore typ väldigt mysigt nu. någon som känner sig lika ensam som jag ?

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0