jag hatar att vara sjuk.

och nu har det blivit värre :( tydligen så smittas jag ? passa er. gick iallafall ifrån matten idag,. pallade inte sitta ensam i två timmar och vänta på att matten skulle börja. så ska sätta mig med den nu istället.behövs.
när jag kom hem sov jag..och sen sova jag lite till. jag är fortfarande så trött att ögonen skulle kunna falla ihop vilken sekund som helst. men 'jag får sova sen'.

nu har madipaj också fått benhinneinflamation ? stackars liten. men vi har välvarandra, så det är bra. 

men dax för den där äckliga matteboken nu..puss

(nästa onsdag kommer det nån gästfrisör från davines till fördjupning klippnings kursen. det kommer bli skit bra, sjukt kul :o ?)

Kommentarer
Postat av: chrisse

bebis, vad smittar du?

2008-11-12 @ 17:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0