jag hatar att vara sjuk!

hemma idag också. såå tråkigt. har pluggat hela dagen också, och lär sitta hela kvällenmed so'n också. bara det kvar nu.

mamma kom hem idag också ! jag och pappa också och mötte henne och christine på arlanda. vi fick vänta jätte länge :O men sen kom hon, och nu är hon hemma igen, äntligen! har saknat henne. det är så tomt här hemma, tomt när man kommer hem, tomt när man vaknar och tomt nu när jag har varit hemma på dagarna. så nu blir det bra igen:)
och jag sa innan att hon va tvungen att köpa något till mig (a) jag fick två längre tröjor, godis och tuggumi :) tack mammi<3
men nu är det dags att fixa den där jävla skiten, som måste göras.
ha en bra kväll. pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0