jag har röda skor !

jag hinner nog skriva lite innan jag måste springa!

igår va det apu och träning. hade massa med saker att görapå apu'n igår.  dessutom va det en annan tjej därsom praktiserar, fast hon praktiserar i nian så hon får typ inte göra något ;). sen åkte ag direkt till träningen, åt och gjorde iordning mig.
träningen gick bra! va tränadepå uppspelet och det börjar sitta mer och mer. på något sätt kul att spela det ? och jag testade mina nya röda skor :D skit bra, och snygga.  och iår ska vi sälja julgranar medlaget. så ni osm läser behöver inte köpa gran iår :D, det kirrar ja för er. en gran kostar 250kr st.

sen åkte jag hem iallafall. och somnade i soffan osm vanligt på onsdagskvällar. ronja bad mig logga in på msn, så det gjorde jag såklart (a) GUD vad jag saknar henne ! sjukt ju. men snart är hon hemma. och då ska vi umgås 24/7 i tre veckor :D. vi ska troligtvistill järvsö också:D bara vi två. typ as skönt och mysigt ju :D!

men nu måste jag springa. ha en bra dag. pusss


Kommentarer
Postat av: Thomas

jag vill också ha en länk (A)

2008-11-27 @ 17:00:59
URL: http://riegertiger.blogg.se/
Postat av: Sara

Tack för hjälpen med färgning igår älsk <33

2008-11-28 @ 16:09:26
URL: http://soerens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0