it takes a fool to remain sane

förra inlägget blev jätte knäppt ;) hahah menmen..

igår färgade vi soerens hår! och det blev jätte  fint :) och jag hade en dålig dag igår alltså. vi skulle ha kunder, och fy fan! jag fick skägg kund (alla måste haft minst en) så jag tänkte få det överstökat den här gången. och det gick bra till en början, skägget vart jätte bra. men håret fick jag inte ens klippa klart! och det slutar med att jag är skit sur !! bläää aldrig mer igen. orkar inte förklara allt här.men den kunden kan ta sig!

idag har vi haft segaste dagen i veckan. svenska i tre timmar och sen so i tre timmar. JIPPI!
hemma nu och jag är segt trött. skastäda lite här. förikväll kommer sara, felix och stefan hit. får se om några fler komme.r men hoppas.

JAG SKA SPELA MIN FÖRSTA MATCH PÅ TRE MÅNADER PÅ SÖNDAAG!! (men nu ska ja inte visa det på planen)
pusspå er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0