i still belive you when you say ''i'ts another perfect day''

japp, igår va det fest, och det va skit lyckat. hade as kul med er tjejer, så det måstes göras om igen!
har tyvärr inga bilder :(

men idag vaknade jag runt 11 :/, åt lite, och sen gick jag på promenad med mamma och bellis. lika mysigt som vanligt! skönt va det också. efter det tog jag en lång dusch med silver schampo och hårinpckning och allt möjligt. visste ni att efter ni andvänt en inpackning ska ni andvända balsam ? inte jag..
sen gjorde jag iordning mig på en halvtimme. vi skulle på dop ! min syssling theodor skulle döpas :) och det va jäätte fint!
   :)

nu har jag bara slappat i soffan, och tänkte sova nu . sjukt skönt! så sov gott alla ni få som läser min grymt bra blogg! (not)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0