förlorar jag er, förlorar jag mig själv!

inatt drömde jag vidrigaste drömen någonsin. jag tror att det är för att jag är sjuk, för igår natt drömde jag också konstigt. men min mamma är i dublin just nu, så det är bara jag , oliver och pappa hemma. men konstigt nog drömde jag att pappa och oliver dog(?) men jag och mamma levde. jag va helt förkrossad (det äckligaste va att det antagligen skulle vara den reaktionen om det skulle hända påriktigt. vilket jag INTE vill att det gör.) och när jag vaknade så grät jag, och jag grät ch grät. fy fan, trodde verkligen att det var sant.

och då insåg jag, att om jag förlorar någon i  min familj, förlorar jag mig själv.  det va stört att känna sådär, riktigt läskigt. och jag hoppas att jag aldrig får uppleva den värre variationen.  usch. jag älskar min familj! dom är det dyrbaraste jag har. utan er så är jag ingenting.

/Nicolina



 
(HAHA, dom kommer hata mig för bilderna!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0