det behövs ingen rubrik..

och nu är jag sjuk ;/ as jobbigt. men det finns inte så myckat att göra än att sova och äta apelsiner ocn mandariner.

igår va första dagen i skolan efter lovet. det va väldigt lugn.. lito slingade mig, det blev fint, tyvärr mådde inte mitt hår så jätte bra av det. men det visste jag ju. det blev iallafall jätte fint gumman ! det va skönt att träffa vico och milla igen, en vecka blir så lång :o. bara dom andra två filurerna kvar!
senare på kvällen va det träning, det gick bra trots att jag är förkyld och att jag inte tränat innebandy på två och en halv månad..

idag så klippte jag chrisse och jag blev nöjd :) hoppas bara hon blev det.. och sen gick jag hem. jag pallade inte mer. min hjärna sprängs och jag orkar knappt stå.så eftermidagen har spenderats i sängen med mandariner och knäppa tankar. funderinga och allt möjligt. vi får se hur det blir.  det blir heller ingen träning ikväll. mår inte bra för det.och måste blirlite piggare för det som kommer i veckan.

onsdag; praktik,ku med bk.
torsdag; bara ett utvecklingssamtal 10.30, troligvis bio med bk och sen hem till henne med alla underbara flickor!
fredag; ledig, idol med sofia !
lördag; feest med nittioettorna!!!
söndag; haha, kyrkan eller vad ?(a)

men nu ska jag fortsätta vara sjuk. smsa eller något så blir jag glad (a) pusss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0