det är iallafall snö

jag säger som sara, kvällen igår va okej. och ja, tjejer ni är bäst! jag älskar er så fruktansvärt mycket.
det finns så många idioter verkligen. fyfan.

när jag vaknade imorse så var det sjuuuuukt mycket snö! supermysigt. man kanske ska ta en vinter prommenad  och rensa skallen lite? i guess so.

och fyfaaan vad jag kommer sakna min bebbiiiis i ungefär 3 veckor ! varför ska du till Thailand för :( utan oss också ! buhu, kommer sakna dig sjuuukt mycket älskling, och det vet du, min andra hälft. men du kommer få en underbar resa, i know it.

laddar kanske över bildernapå facebook idag också om jag pallar. måste säga att någon hade som mål att bara fota coffa ? hälften är på honom :o.

jaja, puss på er

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, vem va de som fotade under kvällen egentligen? xD Var det inte typ bara han som fotade? x)



Älskar dig Kicken. <3

2008-11-22 @ 16:50:06
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: chrisse

jag kommer sakna dig med älslking! Men vi hörs ju på facebook och msn, ska försöka blogga lite oxå :)

2008-11-22 @ 19:39:52
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0