chill onsdag

jag lyckades ta mig till skolan idag! och det kom ju som sagt en gästfrisör till skolan. Adel från davines. skit bra. aldrig sett någon med så mycket fingerfärdighet :o och han lärde oss ett och annat om hur man ska göra för att gå den väg man vill för att komma till målet. för det gjorde verkligen han och det va så coolt att lyssna på!

vid halv tolv fick vi gå på lunch, så vi åt god mat i skolan. sen åkte vi hem eftersom vi slutade. skönt, och skönt för mig och min hals! som börjar bli lite bättre.  ska iallafall titta på träningen ikväll, så pappi kommer snart hem och gör mat till mig (a) det känns bra att vara sjuk ibland ;)

plugga nu, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0