blä för måndagar

helgen va skit bra. tyvärr börjar skolan med nytt schema och typ tråkigaste everpå måndagar.
det börjar med svenska ( asso årets konstigaste lärare :S hon snackar om att det inte är okej osv. att komma för sent, för vi måste ta vara på den korta tid vi har.medans hon står och babblar om onödiga saker som vi redan vet, eller som vi inte hör vad hon säger av. ) som sög. efter det va det lunch,10.40 ? man hade inte ens hunnit bli hungrig. men maten va god, så vi åt. efter det va det samhälle/religion.och det verkar okej. vissa saker kan vara intressant.
sista lektionen va matte. det sög de med. satt och snackade istället.
vi slutade kvart i tre, men det kändes som om klockan va över fyra.  sen snackade jag med sirpa också om iv-valen. jag ser aldrig när jag har fördjupning klippning, så jag trodde att jag hade fetaste sovmorgonen imorgon till ett eller något. men såklart så har jag fördjupning, och den börjar 9 :/.. jaja.. får sovmorgon någon annan dag.

nu ska jag hoppa in i duschen, sen ska jag förbi träningen! känns som det va evigheter sen jag va där :O fast det va en vecka sen. är inte frisk ännu, så hoppar över idag så att jag kanske kan vara med på onsdag. eller något.

hoppas ni har haaft en bra dag, min har hitills varit okej :)


bellis kom rusande mot mig idag när jag kom hem. sen va hon vild ett tag. och jag vet inte vad som hände :p lika gullig som vanligt...

Kommentarer
Postat av: tessi

Jäklar var sööt! :D

2008-11-21 @ 20:54:17
URL: http://kirrikirri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0