äntligen fredag!

jag tog mig till skolan idag :) liiiite liiite förkylning kvar nu. och den ska bort i helgen, måste!
skoldagen va iallafall seg. svenska tre timmar, där lisa och jag redovisade. skit bra gumman !
efter lunchen hade vi samhälle.bläääää , hatar det n efter att ha suttit helakvällen igår med det :( mitt arbete sög nog.tyvärr. vi pratade om betyg iallafall, och jag ,chrisse, milla och lisa bildade en vg grupp(; haha vi får se hur det går! bra hoppas jag!
sen åkte jag hem med två flummiga brudar. träffade på alex :o en station bara :( med det va länge sen vi sågs.

ikväll blire chill hos tomas. haha, som milla är jag faktiskt taggad :p.. vi får se hur kvällen slutar :O.
 men nu ska jag städa vidare mitt mysiga (inte) rum, sen göra iordning mig!
ha en bra kväll, pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0