uppdatering

ja, det va ju ett tag sen jag skrev, förstår att ni har saknat det (a) men det blir så att ibland försvinner blogg världen. jag har haft mycket att göra men även inte, och den tiden jag inte har gjort så mycket på har jag vilat . rätt trött nu för tiden, kaske det nya vädret som tar på en ? för det är väldigt fint väder nu (: lyckai livet.

men ja, jag kan förklara lite kort om vad jag gjort, snart ska jag jobba.
 på valborg va vi några stycken hos madde och myste, det ve grymt gosigt att bara vara !  för dagen efter va det bara att hoppa upp ur sängen runt 6 och åka till täby för att spela cup. och som vanligt, så gör täby en skit dålig cup, jätte dåligt anordnat och så. vi spelade 4 matcher på en dag, utan någon knapp andpaus emellan. och det gick som det gick,  tror att alla spänningar och allting runt slutspelet hade precis släppts, så det fanns inte så mycke ork och taggning kvar. menmen,
i fredas mös jag med underbara vänner. vi  såg hot fuzz som jag redan sett kom jag på under filmens gång. tvungen att gå hem tidigt, för jag skulle jobba.
igår va alltså första dagen på mitt underbara jobb. jag och en som heter karin gick och hämtade ut våra kläder, killen va lite skum. fick byta byxor 3 gånger för att tnn va antingen fel storlek eller saknades knapp. sen bytte vi om, hade lite MP-talk, och sen gick vi ut i spelen. fick lite hjälp ibörjan med att öppna, eftersom att jag aldrig stått förut! men det va så sjukt kul ska ni veta. och där kommer jag spendera min sommar, härligt!

och nu ska jag iväg igen, så jag ska nog börja avsluta :) jag och cilla har visst fått en hemlig beundrare ;) haha, han är lustig. och jag har kommit fram till att jag hatar att vara ensam.

puss på er <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag vill också ha ett jobb utomhus ;) Inte så taggad på att jobba inomhus idag när det är så fint väder.. ;/

2008-05-04 @ 10:30:49
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: sia

vi kan vara ensama ihop mesy, eller tillsammans ensama blir lixom ingen ensam:) smart va? puss

2008-05-04 @ 21:00:30
Postat av: sofie

jaaa cupen va sug verkligen! Men det kommer väl fler cuper (a)
Har också sett Hot fuzz, haha den e helsjuk å flummig, men rätt bra ändå fan^^
Men vi ses väl imorn? Spelarmöte eller va de nu va :)
pussis!

2008-05-04 @ 22:02:58
URL: http://toofts.blogg.se
Postat av: nico

sara; haha, ja du det är härligt!

sia;
det va riktigt smart sia. för jag verkligen avskyr att vara ensam, kan vi inte sitta ihop påriktigt?

sofie; ja men precis, vi är bäst ändå (A) och jag kommer på måndag :) undrar bara vad som kommer sägas :o älskad

2008-05-04 @ 22:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0