masarge stund.

idag hängde jag på stan både innan och efter skolan. men skolan va nog bäst. vet ni varför ? för att vi gjorde masarge på varandra heeeeeeela lektionen som är 3 timman. vi hann inte ens med arbetet vi skulle göra, så det va najs faktiskt. men det gjorde ont :/ och chrisse va bättre än alla andra, det vet jag <3 men sen va jag först i globen, sen i stan. sjuukt trött i hela kroppen. hittade ett par skor på hm, grymt fina. sen letade jag efter balerina, men icke sa nicke, de ville inte finnas några till mig ! :(  sen åt jag god mamma- mat, och nu ska jag iväg igen. jag ska simma med tvillingsjäl! så nu ska jag göra iordning mig,  och milla, friskna till nuuuu. jag saknar dig ! det står fortfarande mats på min mage, och alla på mitt jobb undrar vem det är, så du är känd där (a)


BANAN

Kommentarer
Postat av: Anonym

hihi :D det är ju jag! saknar er mina älsklingar!

2008-05-13 @ 20:47:49
URL: http://matsii.blogg.se
Postat av: Anonym

massage heter det?! :S

2008-05-13 @ 22:28:55
Postat av: christine

haha jaa såklart :P

2008-05-14 @ 19:16:34
URL: http://chrisselito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0