lite smått tråkigt.

Namn: Nicolina Kristina Nordlund
Födelsedag: 26 maj
Hemstad: Stockholm
Ögonfärg: blåa
Hårfärg: min naturliga är rödblond, men nu är jag mörkmörk brun 
Längd: 1.70 kanske ?
Höger/vänsterhänt: höger
Värsta ovanan: humör svängningar
Stjärntecken: tvilling
Sko stl: 38-39
Är dina föräldrar skilda:  neej.
Dina rädslor: att förlora det bästa man har.
Mål för det här året: hm.. få lite ordning på mitt liv.
Det första du tänker på när du vaknar: 'låt mig sova'

FAVORIT:

Färg: hm... många. men brun typ.
Mat: lite små kräsen (a)
Djur: hund
Glass: jag vet inte
Godis: laktris
Affär: gina tror jag .
Sallad: pastasallad
Skådespelare: ingen speciell.
Låt: pass
Helgdag: lördagar
Årstid: vår och sommar
Radiostation: ingen favorit ;)

VÄNNER OCH LIVET:

Vad vill du bli när du blir stor:
eftersom att jag går frisör gymnasium nu, så jag planerar  att bli frisör ;).
Hur vill du dö: inget jag går runt och tänker på :P
Vem är högljuddast av dina vänner: cilla:p
Vem får dig mest att skratta: jennifer (aldrig glömma romme)
Vem har du känt längst: sofia
Vem är blygast: ingen är blyg inför mig iallafall ;)
När grät du mest: för nån vecka sen
Vad är den bästa känslan i världen: när man känner sig på topp, och livet leker
Värsta känslan: ångest
Vart vill du bo i framtiden: när jag va liten sa jag alltid solna :P hihi, för där bodde jag när jag va liten. men .. jag vet inte.
Om du fick ändra en sak på dig själv, vad skulle det vara: liiite mer självsäkerhet, självklart platare mage, och mitt humör.
Hur länge tror du att du kommer leva: tills jag dör..

HAR DU NÅGONSIN:

Varit kär: ja
Moonat någon: ? :$
Blivit dissad: det har hänt
Rymt hemifrån: jadåå
Föreställt dig ditt ragg naken: det har väl alla ^^
Skolkat: tyvärr
Sovit utomhus: jajjamensan
Gråtit i skolan: :$
Gjort något riktigt dumt som du skrattar åt idag: alldeles för mycket :P
Sett en död människa: mm , eller.. jag tror det :o
Druckit alkohol: ja

DU:

Svär:
 för mycket
Sjunger bra: inte alls
Vill gifta dig: såklart
Tror på dig själv: aaa, men kanske för sällan :p
Äger en iPod: aa, MEN med dålig musik på.
För dagbok: bara bloggen.

THIS OR THAT:

Pepsi/cola:
pepsi
Mcdonalds/burger king: Mcdonalds om man ska välja.
Choklad/vanilj: choklad
Adidas/nike: adidas
Kinamat/mexikanskt: inget
MTV/VH1: mtv
Blind/döv: hm.. döv tror jag

VAR DEN SENASTE PERSONEN:

Du nuddade:
mamma
Du pratade i telefonen med: pussel igår :o
Du kramade: mina vänner
Du skällde på: pappa, eller oliver.

SENAST DU:

Skrattade:
idag med vänner
Grät: inatt :(.
Tuggade tuggummi: today
Drog ett skämt: hm, idag säkert :P

RANDOM:

Vilket land skulle du vilja besöka: thailand och usa
Hur många kuddar sover du med: 2, men någon har tagit min sista :(
Dricker du mjölk: helst inte
Personer du hatar: jag vet inte om jag 'hatar' så värst många. men tycker mindra om :P
Hur många signaler innan du svarar: minst 2.


sådär :p, seegt.  men nu vet ni det mesta om mig (a) pusssss


Kommentarer
Postat av: en TJEJ

Skit braig lista ju :D ,måste göra sånna ooftare!;P

2008-05-07 @ 08:27:49
Postat av: Anonym

Skolkat?????

2008-05-07 @ 12:15:42
Postat av: en TJEJ

skolkat ?inte jag??

2008-05-07 @ 17:23:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0