lämna mig inte.

idag va det konfirmation, alla va fina och nervösa! kommer ihåg när jag konfirmerade mig! det blev en förändring i mitt liv som jag inte hade räknat med. jag va på skidläger i idre på sportlovet för ungefär två år sen va :O? eller är jag helt ute nu ? men lägret va underbart, vi grät när vi åkte hem, och längtade tills vi skulle ses igen.
konfirmationen va typ bäst och sorligaste. men å andra sidan hade jaf fått vänner för livet. vi träffades redan helgen därpå och sen har det fortsätt lixom. nu går jag i samma skola som tre av dom bästa, och självklart är sara också bäst, även om hon inte går i samma skola (a) men vi gick på KU ett bra tag, hänge ute på brommagården, och träffade på en massa nya människor. tack och lov för dom underbara.
och idag va jag ledare, två år senare ! och jaa, flashbacks lixom. det va så mysigt att bara sitta där. och så 'värvade' vi lite nya till KU (a) och nästa helg blir det KU helg på bromma gården.

men det jag ville säga va lixom att människorna runt om kring och själva det att jag har fått lära känna mig själv, har stärkt mitt självförtroende.jag hade aldrig varit den jag är idag om jag inte konfirmerats. så alla som ska göra det, eller tvekar.. det  är värt det .

Kommentarer
Postat av: Sara

Håller med till 100%! Utan den dagen, den tiden, vad hade vi varit nu då? Vad hade vi gjort?
Vi hade inte haft lika kul/mysigt/busigt iaf.. ;)
Jag älskar oss, det, då, nu!

2008-05-17 @ 18:20:40
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

gjort om bloggen?:)

2008-05-18 @ 13:39:25
URL: http://youngwoman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0