kvällen slutade i sorg.

det känns som om det inte har hänt. vi är fortafarnde lika lyckliga i min värld. istället för förkrossade. tjejer och tränare, vad skulle jag vara utan er? 3 helt underbara år i hässelby. men hässelby F90-93 - ni är allting!  jag finner inga ord, känner att jag bara vill sätta mig i ett hörn och gråta. men istället  ska jag blicka frammåt på allting bra vi gjort tillsammans. och våra underbara tränare. så tråkigt att du ska sluta, har alltid tyckt om dig. jag kommer ihåg från början när du skulle köra fys med oss :') och när du kom hem till oss typ  första gången och skulle ha möte med pappa och inge, jag förstog inte att det var du som skulle vara den som en gång tog oss till sanktan final! jag visste inte att du skulle ge mig 3 år av lycka, och grymt mycke erfarenheter. det är tungt att släppa dig monica, du betyder så mycket för oss alla! vi kommer sakna dig :(

fick mysa med mills och vics en stund iallafall, mysigt det. och dom vände kvällen, även om detta kommer ta lång tid att smälta. men vi fick oss en tur iallafall tjejer ;)  tack för att ni finns<3

allt för mig, puss.


Kommentarer
Postat av: vics

du är så jätteälskad liksom

2008-05-05 @ 22:58:43
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: Anonym

min

2008-05-06 @ 13:11:53
Postat av: nics

ååh, älskade tiviilngsjäl

2008-05-06 @ 23:11:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0