jag har en discokula runt halsen.

ochjag är duktig på att klippa. för jag vart stolt idag (a) och det va coolt. chrisses lug vart finast i hela världen. nästa vecka är det min tur! wiie .  vi åt på tacobar och myste efter skolan också! det va mysigtoch trevligt.. inte lika när lito och jessi sprang till bussen. menmen.  sen somnade jag visst lite, och nu ska jag fortsätta med allt plugga. sen ska jag springa/träna/sola, om jag är på hurtighets humör. vilket jag är nu. vill kasta av mig att jobbiga tankar, allt som tynger ner mig och allt sånt. låt mig va, skulle jag vilja säga! och tänka sig, det gick utmärkt.
veckan ser ut såhär ungefär ;
tisdag; plugga som en tok, eller klippa bästis kanske ?
onsdag; pluggapluggaplugga, träna .
torsdag; jobba, (wiie)
fredag; brommagården
lördag; brommagården
söndag; hem från brommagården, och sen fira mig med släkt, wiie.
MÅNDAG; ÅRETS BÄSTA DAAAG!

det va typ allt, och jag saknar vissa tider...

Kommentarer
Postat av: Klara

fin design du hade! :)

2008-05-19 @ 17:07:25
URL: http://morklila.blogg.se
Postat av: cilla

jaa, klippa på tisdag :)

2008-05-19 @ 18:29:10
URL: http://cillaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0