igår va en bra dag, tyckte jag!

det började med apu! och det va sorgligt tycker jag :/ för dom är så himla underbara där ! så jag ville inte gåååå. menmen, jag vill vara där nästa termin också, och det fick jag jättegärna! therese va där också, min lärare. och eftersom min handledare har släkt i piteå, så va det samtalsämnet, och jag stod där på ett hörn (; men hon tyckte salongen va fin och att jag verkade trivs, OCH DET GÖR JAG ! dessutom fick jag dricks och egen lön på 70 kroner ;) hihi.
men jag åkte hem trött och helt död liksom.

när jag kom hem satte jag på mitt dåliga humör. förlåt mamma. men jag belv glad igen när hon kom in och sa att min älskade mobil kommit tillbaka från lagningen :D så vi åkte på engång! efter det åkte vi till sundbyberg och åt på grekiska resturangen ! lika gott som vanligt vill jag lova (: och mysigt att sitta i solen men världens bästa mamma! pappa och oliver va på kiss konserten, och den hade tydligen varit bra (:

men till kvällens höjdpunkt! vi skulle ses i rålis vid åtta, men alla utom millaa kom inte i tid :P jag fick sällskap av sebbe och mille. när de flesta kommit öppnade jag mina presenter, och TAAAAAAAAAAAAAAACK, allt va jätte fint och så jättemycket mig :D och sen va jag glad rästen av kvällen ! åkte hem runt ett tiden, och sen sov jag runt 2. nu ska jag jobba:)  ska åka in med mamma och pappa , för dom skulle på någon släktpicknick i vasaparken som jag inte kunde vara med på då :/ och det är ju kaos i stan nu, med maraton och så! så då det är lagom kul att jobba ute på djugårn ;) men underbart jobb

puss på er :D<333


Kommentarer
Postat av: Sara

Vi får fira igen när jag och Vico kan också :)

2008-06-02 @ 10:45:15
URL: http://soerens.blogg.se/
Postat av: ...

Hejhej...hur gick det för din bror..hörde som igår att han typ åkte av typ motorcykeln :S,

2008-06-02 @ 17:48:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0