hur svårt kan det va, egentligen ?

och nu ger jag upp allt och lite till. förstå mig någon, se mig bara. för nu orkar jag inte mer, det har gått för långt. hela mitt liv har gått för långt, kan man säga så ?
jag hatar den här känslan, och jag vill bara få ut alla agrisioner och alla tårar. jag vill att dom ska ta slut. men det är väl inte slut ännu..


idag hade vi bara en lektion, skönt, men det va typ 3 timmar så det va inte lika najs .. när det va en och en halv timme kvar pyste jag och lito på rast, tjockade oss och snackade lite. sen kom lisa och jessi, och vi myste lite till med dom, så vi hade rast i typ en och en halv timme ^^ vi snackade lite om min födelsedag, eller snarare när det ska festas till, och jag lääängtar ! på söndag ska jag åka hem tidigar från brommagården för att fira med släkten, på måndag fyller jag år, men ska tyvärr jobba (lycka det med), på tisdag ska vi kanske ut med familjen , och på fredag blir det lixom feeest.
jag kom på att jag skulle klippa cilla idag :o glömt det heeeelt. men det får bli en annan dag gumman, för här ska det pluggas !

och dagens bästa går till lito som lyssnade på mina känslor, och gumman, på något sätt får detta gå <3

tackochhej,
 bevisa vad du vill med detta.

Kommentarer
Postat av: L

jag ser dig...föralltid

2008-05-20 @ 23:04:35
Postat av: christine

Jag vill lösa det här men det krävs 6 pers för det, tyvärr är vi bara två :( älskar dig gumman !

2008-05-21 @ 14:25:47
URL: http://chrisselito.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0