hjälp mig, hatar samsung!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

jahaaa, hejdå älskling, min röda fula slitna dammiga sötnos. nu får den då i ett fult gammalt skåp på något lagningsställe och damma. saknar dig redan :(
och därför har jag en ful samsung som jag inte förstår mig på aaaaaaaaalls. så jag orkar inte göra hjärtan, utan jag skriver 'hjärta' istället, och jag orkar heller inte göra gubbar, så jag skriver hihi istället, så att ni inte tror jag är sur ^^ så nu vet ni, och så kommer det vara i ungefär 3 månader, suuuuuuuuuuuck.

och nu vet ni.

''jag vill inte va med, allt är katastrof, jag ska aldrig mer förtära alkohol''

jag gjorde avbrott mitt i allt pluggande, för det behövde jag. och min mamma är bäst, bara så att alla vet det. för hon förstår mig så bra, och hon har alltid varit där.. me loves you<3

men.. tillbaka till brandrisker och punktsug och allt vad arbetsmiljö innehåller, skriver kanske mer sen, puuuussss

Kommentarer
Postat av: Anonym

va konstigt.. du hade ju samsung i typ tre år innan du fick den "röda"?

2008-05-22 @ 23:29:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0