helt jävla sjukt.





idag hoppade jag över prommenaden på djugården, lito va på besök i nå skola som jag hoppas att hon inte tyckte om (a) menmen.. har pluggat och jag är klar med mina fjärilar nu. wiie. och jenifer, nu kan jag massa om fjärilar!
men har case kvar, borde börja läsa en svenska bok också.. vet nog vilken det blir.
gjorde ett jätte fint kollage igår , och det vet jag inte om ni får ta del av ^^ men vissa får, och jag hoppas du tyckte om det.
ikväll hade jag bestämmt mig för att träna.. men hm, venne om jag är så taggad. kollat runt lite nu, så får se vad jag bestämmer mig för. vill lixom ha det där mötet nu så man vet vad som händer.

jag råkade klicka någonstans så att jag blev medlem på publishme ? hmmm.. får väl se hur bra det är.
och på fredag ska vi ha sex och samlevnad  i skolan.. och då menar jag hela skolan tillsammans :s, men lito och jag har samma schema, flyr till henne.

helgen kommer bli typ bäst, och vi har planerat att göra det till bästa någonsin (; och jag får inte vara med och köpa godis :( men det är hårt att vara tjej.

back to work.
</3

Kommentarer
Postat av: Christine

vad är det nu för planer ni har som inte jag fått höra?

2008-05-21 @ 16:23:04
URL: http://chrisselito.blogg.se/
Postat av: snuffigull

oiii, då får du lära mig allt om fjärilisar! :):):)

2008-05-30 @ 08:07:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0