ge mig en ny garderob, tack !

jag hatar att inte ha något alls att ha på sig. blääääää. jag ska åka in till stan nu och byta ett linne/klänning jag köpte igår, färgen vainte så värst Nicolina. och så är det typ alltid. igår va jag i stan och hittade sjuuuuuukt mycket, men jag köpte inget :O fyller år snart (a) så jag väntar nog lite.. och jag ska jobba på min födelsedag :o ingen middag med familjen alltså :/ <3
men nu ska jag pysa, har bara en lektion idag, arbetsmiljö. måstemåstemåste kommanågonstans idag med det. blä.

bläbläblä.

image116
bara för att det bara är så.


tjingeling.

Kommentarer
Postat av: fv

fvän, dy har världens finaste kläder, ska vi byta? vad dumjag är, vi har ju lika! ;o älskar dig

2008-05-13 @ 22:56:08
URL: http://hellopussel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0