en början har alltid ett slut.

inte det bästa som skulle kunda hända mig känner jag. nu känner jag mig som en krossad spegel. vill bara gråta, för jag saknar er redan !



i fredas firade vi milla, och det gjorde vi på kanan. myss lixom !! och jag hade värsta dåliga dagen, som vanligt känns det som, menmen. och sen vandrade jag hem med jennish och tre pojkar, men jag och jennifer pratade om sånt där jobbigt i livet, och det va skönt!

på lördagen ´va det jobb ! galet lycklig skuttade jag iväg, och jag fick stå i twixen.  fick träffa på Gunilla oxå ^^när jag slutat träffade jag älskade lag, vi hade en bra avslutning på Gröna Lund! middagen va härlig av skratt, minnen, prisutdelning och tårar. måste bara säga att ni är så sjukt bra, spelare och tränare ! kommer alltid älska er..
jag fick pris för årets "fjutten", hihii, och det va jag nog värd (; men sen hänge vi ett litet tag till innan vi åkte hem!

satt en stud på trappan, och sen kom älskade pappa. och tack för att du va där då ! jag behövde dig :$

idag va en annan dag, och konfa träff. vi övade och övade, och jaa.. vi får helt eneklt se hur det blir det där ^^ ..
men sen åkte jag till vällingby med sebbis och alex! vi åt glass och tittade runt, hälsade på mattsson oxå :)<3
sen landade vi på en gräsmata vid judan och bara va, jag låg i solen och dom kastade boll ^^ tyvärr på mig :( men det va en bra dag, boys.

nu ska jag fortsätta med att städa rummet! tack för mig (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0