det går inte.

jag har försökt länge och väl, men neej.. det går inte. har ingen lust, ingen ork! ändå fick jag MVG på permanent idag, wow typ. jag har aldrig rullat så dåligt någonsinn, och så va det tydligen skit bra. alla dom fina orden jag sa och alla gånger jag nästan gav upp, de gav alltså resultat ^^ .. menmen.
jag måste klara det sista, bara det att jag kommer inte palla det. och vet ni vad det värsta är ? det finns inga träningar att gå till och bara andas ut. på träningarna med det underbara laget kände man sig så fri. alla problem och bekymmer bara försvann från en. och det va pga folket runt i kring. mådde så jävla bra just då, tack vare er! och jag saknar er så galet mycket redan !
men allting som har ett början har ett slut. hur mycket jag än inte vill att det ska vara slut, så kan jag inte göra så mycket. bara blicka framåt och tänka på det underbara ! tänk va fantastiska vi va tjejer, hur grymma vi va tillsammans !

men nu ska jag sova,, det behövs. jag ska tänka lite extra på min morfar också ,han är väldigt bäst<3
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0