dagens knäpp.

började dagen med en tabbe, skyndade gärnet för att hinna med tunnelbanan som gick 08.17. hann precis men hade lixom inte vaknat än. när vi kom till alvik ungefär fick jag ett sms om att vi inte hade första lektionen, härligt. raserianfall typ. så jag hoppade av vid fridhemsplan ungefär och bytte tunnelbana mot ängbyplan.  kom hem och städade mitt rum. jag skulle vilja säga att jag är duktig.
ska snart tillbaka, äter nog lunch där iallafall!

igår vare stan med lito. vi hittade lite saker på gina och massa söta skor på hm, får se vad som kirras. vi hade haft kostlära i skolan, sen satt vi båda på montis med glass i handen ? smarta vi är. vi hade lixom typ en timme innan bestämmt oss båda för att vara duktiga (; nej men det får väl bli skärpning på den fronten tycker jag allt. men vi fick iallafall vår goda glass av linn ^^  mysipys tyckte jag.
sen slingade jag min brors hår efter många om och men ;) men det vart coolt och vi klippte lite också, och det va kul !
sen pluggade jag och jag blev faktiskt klar :D wiiie, bara resten kvar ..

idag då.. snart ska jag till skolan , och ha en lektion som jag inte vill ha :p efter dett blir det staden med tvillingsjäl, vi ska fixa presenter och shit (: sen ska vi ju fotograferas med våra små konfisar! efter det ska vi väl öööva.

det va allt :) skriver kanske senare. puuuuussssss<23


Kommentarer
Postat av: christine

gick det bra med fotograferingen?

2008-05-15 @ 22:40:33
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: Sara

Kan du inte lägga upp bild på olivers new hairstyle? ;)

2008-05-16 @ 10:15:51
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0