nyklippt hund!!!

tisdag fick jag träffa chrisse :D, hihi, de va pratprat på tubern och massa skratti när hon va tillbaka! och det gillar vi. slutade runt 4 och då vare bara raka vägen hem !! mamma undrade om jag ville följa med och hämta stelllisen som va och klippte sig (; och det ville jag ju :) hon va sööööt , så söt att jag tog upp henne och gosade i bilen med henne :) jag åt pyttipanna som va kall och den va ungefär lika kall som vädret ute :S för jag skulle ut. ut på prommenad med min gosis, rikard! vi gick ungefär i hela bromma känndes det som :p men det behövdes lixom! efter förfrusna händer och fötter sa vi hejdå. alexander kom och kollade på stella :P haha, fick pussis bilder på dom ;)söta!
såg inspelingen av gossip gril, sen sov jag !

onsdag va en trist skoldag ! men den gick fort! sen va det, som vanligt, bara att rusa hemmåt. köpte med mig en toskakaka till bästisen, sen åkte vi till träningen. jag svullade  i bananer och mer. eftersom jag är bananmannen så gör det inget (; träningen va bra !! hem och sen till alexander. det vart lite fel, men sånt är ju lite vanligt nu förtiden :/. visst ?
vi sov, sent men behövdes.

vaknade av PANIK! hans mamma  ropade på oss, och jag hade inte hört klockan :O fick putta på alexander som inte riktigt fattade att vi va sega. sen fick han ryck !! jag tror jag tappat min sl-kort :'( buhu.
ledig dag idag (: tänkte ha en dag för mig själv. men vet inte hur det blir med mitt bortstrugna kort ;( ska iallafall övningsköra när mamma kommer, ut och springa nu (måste ladda inför slutspel) och kanskekanske simma !

pussituss, nu ska jag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0