helg.



känner att jag bara laddar upp låtar nu förtiden. men det finns inte ord. bara musik!
idag va jag på arbetsinterjuv, de tyckte om mig och ville jag skulle komma tillbaka på en till, scary :o men det ska väl gå bra!
ihelgen blir det licom läger med konfisarna ! undrar hur det går.. konstigt, men det får gå på något sätt.
såg dessutom att jag blev utagen till slutspelslaget! blev glad, även om jag inte va där, taggad som få ! även om inte humöret är på topp.

tjejer, ni är underbarast!
och christine, har tänkt på dig hela dan,<3
och så tycker vi synd om rikard som är sjukling idag :o
pusstuss <3

Kommentarer
Postat av: christine

juste förlåt, glömde helt bort att du skulle på intervju idag.. kul att det gick bra! grattis!

2008-03-13 @ 22:59:25
URL: http://chrisselito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0