har du hört om den där flickan ?

har inte orkat eller haft så mycke intresant att skriva om. så äre väl dax ^^
denna dag spenderade jag med vico för det mesta, även lite sara ! jag och tvillingsjälen skulle åka och köpa hårfärg på INZO, och kanske lite annat smått och gått idag. vi räknade med en och en halv  timme. vi åkte kl 11.00 och när vi va tillbaka i gullmars igen va klockan 16.30 :O:O:O herregud, vi upplevde mycket, som t.ex. subway mys, globen, konstiga busstider, pungpinan ^^ och läskigt industriområde i skogen :P men vi hittade!
sen solade vi med saris, jag fick inte ens färg :o herregud va tråkigt ! ska kanske sola imorn oxå, eftersom jag inte har ett piss att göra ! tråkigt :/ alltid så på loven, är jag borta så missar jag massa, är jag hemma så är ingen annan det :/

 men resten av mitt liv ska väl se ut ngefär såhär ;

FREDAG; inget planerat,
LÖRDAG; trosa överdagen, påsk mys, fest med drakir!
SÖNDAG; färga hår ? träffa roljis ?dana 17 :D<3
MÅNDAG; shoppa med cilla, hippie fest hos mandie (;
TISDAG; millas land :D mysfaktor 1000<3
ONSDAG; millas land<3
TORSDAG; hem millas land:(
FREDAG; hm.. ingen aning :O
LÖRDAG; sara och sofia 17 :) fira sara kanske ??
SÖNDAG; chilla ?

låter väldigt najs tycker jag (; nån match vare oxå, ska nog kolla det nu :)
nu sitter jag här och tråkar, alla andra har du kuligt och jag är lite ensam ikväll :/ jag är inte en sån som bjuder in mig själv heller ! har iallafall haft en mysig kväll med mamma och pappa, för det är inte ofta det händer. me ibland brukar vi prata lite om vad som hänt eller så efter maten :) jätte mysigt tycker jag :)

jaja, ska väl hitta något annat att pilla på . puss på er, hör av er om ni har tråkigt<3

det är när man är ensam som dom kryper fram,
rädslan och saknaden.
det finns ingen som kommer kunna se,
ingen som kommer förstå.
just nu känns det som värst.
</3

Kommentarer
Postat av: sara

"LÖRDAG; sara och sofia 17 :) fira sara kanske ??"
¨låter bra det ;) mihi

2008-03-20 @ 22:09:53
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: tvillingsjälen

wiie, underbar dag :)

2008-03-21 @ 17:29:37
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0