en lyckad och misslyckad kväll.

heeejsan.
igår firade vi som sagt danis :D vi gjorde värsta fina maten, fast jag åt inte så mycke :/ sen vidare till ogge. mysigare vare innan, hos våran älskade dana !   och mattsson är lixom sötast i hela världen tror jag :) tycker om er tjejer, ni ställer verkligen upp :)
efter allt sov jag dana och cilla i danas frigga , och det är som valigt underbart att ligga och små prata med dom (: och dessutom övertalade vi cilla om en liten hemlis (; mah<3

och vi får inte glöma att jag är typ bästa på att förklara och lära ut, hoppas på att fjärilen min fått lära sig ett och annat (;

ikväll skulle vi då firat sara, men icke, flickan kan inte :( vi får mysa med vaarndra istället, vi andra icke födelsedagsbarn (a)
puss till er<3

Kommentarer
Postat av: cilla

awwo, nej det gjorde ni inte:p

2008-03-29 @ 16:16:27
Postat av: nico

sånt vi inte skriver här i bloggen cilla ;) men handlar om den där charmiga ^^

2008-03-29 @ 17:09:16
Postat av: F

ska uppdatera palsternackan om den andra fjärilen lärt sig sin läxa;)

2008-04-01 @ 22:31:43
Postat av: nico

haha, härlig att höra moroten (; hon lär vara duktig med mina knep ;)

2008-04-03 @ 12:06:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0